Midtjysk Turisme

Din hjemmeside

Mødet med en hjemmeside er i mange tilfælde den første kontakt mellem virksomhed og nye gæster. Deres opfattelse af hjemmesiden er derfor ekstrem vigtig for, om det reelt ender med at blive en gæst, eller om kontakten udebliver.

3 gode grunde til at have en hjemmeside

  • Med en hjemmeside kan du nå langt flere mennesker end med noget andet medie
  • Med en hjemmeside har du også et sted at henvise nuværende og potentielle kunder til
  • Over 80% søger på turismeprodukter på nettet før en ferie*

Gæsterne søger i dag information om din virksomhed online, og deres oplevelse begynder derfor allerede her. Det stiller høje krav til, hvordan både dit produkt og relaterede ydelser præsenteres online. Med det rette fokus online kan du øge salget og dermed forbedre din omsætning.

Du kan i dette afsnit få en forståelse for, hvordan du kan gøre det let for gæsten at navigere rundt på din hjemmeside, således det er både overskueligt og nemt at finde information og produkter. Herved vil du kunne øge virksomhedens kendskabsgrad, hvilket også baner vejen for øget omsætning. 

Dette kan du læse om:

Før du går i gang med din hjemmeside

Tekster som sælger

Kommunikér visuelt

Call to Action - hvordan opfordrer du kunderne til at gøre noget

Mobil hjemmeside

Søgeordsoptimering

 

*Kilde: Potentialeanalyse, Turistens Købs- og beslutningsadfærd, Rambøll 2012